Ana-Maria Ţarălungă: publicitarul nu e artist

Ana-Maria Ţarălungă: publicitarul nu e artist

Dacă-i share-uit pe Facebook, e un ad bun. Dacă-i share-uit pe Facebook, de oameni care n-au nicio treabă cu industria, e un ad genial.
PartyColare - pentru queer party animalul din tine

PartyColare - pentru queer party animalul din tine

La Dolce Vita pentru toţi iubitorii de distracţie, queerness şi italo-disco.
Iulian Fecioru, Robert Şopârlache, Urzeala Like-urilor şi Internetics

Iulian Fecioru, Robert Şopârlache, Urzeala Like-urilor şi Internetics

Facebook-ul e foaia de hârtie pe care aruncăm cu content sperând să iasă de-un Pollock până la urmă.
Ren Horvath construieşte branduri muzicale

Ren Horvath construieşte branduri muzicale

Quaker Oats, Chiquita, V8, Cheap Monday, Ykra, Havaianas, Apple, Pilpeled, Reuben, BP Clothing, Podio, Google+, Facebook, Twitter, Tumblr, LinkedIn, Soundcloud, Mixcloud, Bandcamp, Foursquare, Wordpress, RunKeeper, Nike, Raliegh, Kryptonite, Wolfnights, Goldstar.
almanahe.mic - bazarul vizual al limbii româneşti

almanahe.mic - bazarul vizual al limbii româneşti

„Este aberant să lucrezi gratis pentru un brand"
Alexandru Tunaru: social media e fidelă, dar cu toane

Alexandru Tunaru: social media e fidelă, dar cu toane

Deși Social Media e Dumnezeul comunicării, cumpărăm LIKE-uri la kil, punem poze de pe Google și cerem „Like dacă”.
Andrei Lasc - 30.000 de fani la 21 de ani

Andrei Lasc - 30.000 de fani la 21 de ani

Pentru Diesel aș da 3 luni din sinapsele mele. Doar să vină aici și să facă aroganțele din State.
Gabi Kirmaier creşte (odată cu) Gingerpen

Gabi Kirmaier creşte (odată cu) Gingerpen

24 de ani, agenție de web, trupă și site de jurnalism + design grafic.
Vlad Andrieş, Romanian Label şi online marketing

Vlad Andrieş, Romanian Label şi online marketing

Mi-aş fi dorit să ştiu la 25 de ani importanţa pe care o au determinarea și perseverența în momentele în care lucrurile merg foarte bine.
Claudia Tocilă: e important să eliminăm zgomotul

Claudia Tocilă: e important să eliminăm zgomotul

Utilizat cu responsabilitate, Facebook-ul ne rafinează.
Răzvan Mera, 23 de ani, un CV interactiv și magia montajului

Răzvan Mera, 23 de ani, un CV interactiv și magia montajului

Visez ca într-o zi eu să creez mainstreamul, adică să influențez ce vor oamenii să vadă.
Vlad Calu, la British Council de la 23 de ani

Vlad Calu, la British Council de la 23 de ani

Până deschide un „pop-culture paradise".
Carmen Albişteanu: teama de expunere trece cu… expunere

Carmen Albişteanu: teama de expunere trece cu… expunere

Avem încă idei fresh, avem umorul ăla sincer românesc, care nu seamănă nici cu ce fac (sud) americanii, nici cu ce fac olandezii, cu nimic.
Andra Zaharia: primul publish - cea mai bună decizie

Andra Zaharia: primul publish - cea mai bună decizie

La noi se experimentează mult în social media, ceea ce e tot ce poți face într-un domeniu atât de nou și de puțin (autoreglementat).
Despre online şi Onlined cu Mircea Grecescu

Despre online şi Onlined cu Mircea Grecescu

Onlined: școală gratiută de Social Media pentru studenți. Înscrieri până pe 31 iulie.
Adrian Olar, în open relationship cu publicitatea

Adrian Olar, în open relationship cu publicitatea

Viaţa e plină de sens şi vibe. Activează funcţia Feel free.
Tina Florea: de la dependenţă la job description

Tina Florea: de la dependenţă la job description

Centrul Libearty de la Zărneşti, Marylin Manson şi orice muzeu de artă non-contemporană. Restul sunt sigură că au bani suficienţi să mă plătească.
Andrei Cismaru - fără blog doar dacă pică netul sau curentul

Andrei Cismaru - fără blog doar dacă pică netul sau curentul

Nu e bine când bloggerul derapează şi începe să se creadă superior brandurilor, oamenilor de comunicare şi chiar blogosferei.
Mihnea Ştefan – cu viteză înainte

Mihnea Ştefan – cu viteză înainte

La 16 ani pe drumul spre Formula 1 - cu destulă muncă se poate realiza orice.
Mihai Lungeanu - prima agenţie la 21 de ani

Mihai Lungeanu - prima agenţie la 21 de ani

Decât să trimiți un portofoliu la angajare, mai bine crește o pagină de Facebook. Creează comunitatea, iar cei la care vrei să ajungi pică singuri în plasă.