Andrei are „aproape 28 de ani" și în timpul liber citește, se uită la filme, joacă baschet și se tot plimbă - chestii la care nu ar renunța, căci „toate sunt acolo cu un scop". Se trezește zilnic înainte de 8 dimineața și nu prea adoarme mai devreme de 1 a.m., dar din când în când prinde din urmă somnul cu sesiuni neîntrerupte de câte 24 de ore. Colecționează mingiuțe de cauciuc și urăște aglomerațiile - de orice fel, dar mai ales pe cele din centrele comerciale.
Ce-a fost mai întâi: blogul sau pasiunea pentru social media?
Cred că au venit oarecum în tandem - blogul şi contul de twitter care au condus la ceea ce vedem astăzi.
Care a fost cel mai scurt răspuns pe care l-ai dat când ai fost întrebat „adică ce faci tu la muncă"?
„Iau bani să mă dau pe net”
3 oameni de la care ai învățat social media.
O să spun doar 2, cei de la început, care m-au ghidat și mi-au trasat nişte repere:
Sorin Tudor ( trăiţi şefu') e principalul "vinovat” pentru Andrei Cismaru 2.0. La sfatul lui m-am apucat şi de blogging şi de social media ways.
&
Andreea Burlacu, cea care mereu m-a îndemnat la calm şi echilibru şi eu nu înţelegeam de ce.
În rest sunt foarte mulţi cei de la care am învăţat câte ceva. În online totul se schimbă cu o dinamică uluitoare şi afli chestii noi de la oameni pe care poate chiar nu-i cunoşti.
Top 3 campanii desfășurate în România pe care ai fi vrut să le gândești tu.
#varaincap de la Pepsi
Drumul Mingii de la Timişoreana
Redescoperă România de la Petrom
3 lucruri pe care le poate face un blogger pentru un brand mai eficient decât orice altă metodă de promovare.
Să transmită emoţie, să comunice mesaj brut şi neşlefuit de PR şi să primească feedback în timp real.
Care a fost cel mai frumos lucru care ţi s-a întâmplat tocmai pentru că lucrezi în social media?
Îmi e greu să aleg între acreditarea de blogger de la FITS în 2012, faptul că am jucat baschet cu Căruţaşu în aceeaşi echipă sau simplul fapt că am cunoscut o mulţime de oameni mişto la care nu aş fi ajuns dacă nu era lumea 2.0.
Ce se face bine la noi când vine vorba de social media şi ce clar nu-i pe drumul cel bun?
E bine că există deschidere, că lumea are încredere în campaniile cu bloggeri, e bine că există o alternativă la promovarea clasică. Nu e bine când bloggerul derapează şi începe să se creadă superior brandurilor, oamenilor de comunicare şi chiar blogosferei.
Plăcerea ta vinovată pe Facebook e...
Cred că să urmăresc din umbră oamenii.
Te vei lăsa de blog doar dacă...
Voi rămâne fără net/electricitate.
Într-o bună zi ţi-ar plăcea să lucrezi pentru...
Cel care o să mă susţină şi care să aibă 100% încredere că ce fac o să fac bine, indiferent de numele pe care îl poartă. Bine, Pepsi! Pentru că mi se pare unul dintre cele mai cool şi open minded branduri.
---
Ne-am apucat de stat la povești cu tineri care de ceva vreme „cuceresc" internetul din .ro: au început cu blogurile, acum lucrează în social media și se pare că din asta vor face carieră și peste 10 ani.
Și ne place mult ce vedem și citim.
Andrei Cismaru - fără blog doar dacă pică netul sau curentul
Brăilean matinal, Social Media Manager la Mobexpert Office, divizia mobilier de office a Mobexpert.
Cuvinte cheie:
andrei cismaru social media blog interviu blogosfera blogging virgil carutasu varaincap pepsi timisoreana redescopera romania petrom brand brand experience pr interviuri feedback internet digital online facebook placeri vinovate sorin tudor andreea burlacu advertising comunicare blogger la interviu