Anul acesta au ajuns la ediția a șasea. Totul se va întâmpla pe 7 - 8 aprilie, la Liceul Gheorghe Lazăr, unde sunt așteptate 30 de agenții și mulți studenți curioși.
Deci dacă ești student și n-ai ajuns până acum la târg, e cazul, sigur o să se întâmple ceva interesant! Deci rezervă în calendar astea două zile, pregătește-ți CV-ul ascute-ți mintea și stai cu ochii pe site și pe Facebook.
Iar pentru că am vrut să aflăm mai multe, am vorbit puțin cu cel care coordonează proiectul, George Costache - 21 de ani, student în anul III la SNSPA, pasionat de motoare, fotografie și biscuiții Oreo:
Cum ar suna/arăta o descriere a PR&Ad Fair, dacă ar trebui rezumat într-un post pe Facebook, din ăla de impact?
Prietenii tăi s-au săturat să le vorbești de reclame, iar părinții tăi îți spun că te duce capul, dar uzezi canapeaua pe care stai. La PR&Ad Fair ai ocazia să îți pui în valoare creativitatea și să le arați tuturor ce poți!
Care e cea mai tare chestie care se întâmplă în cadrul acestui eveniment?
Cred că apropierea dintre studenți și viitorii lor angajatori. Ai o șansă să discuți cu ei deschis, într-un cadru informal. Am vazut mulți studenți zâmbind sincer în momentul în care își depuneau CV-urile.
3 motive pentru care stundeții pasionați de comunicare n-ar trebui sa rateze PR&Ad Fair.
- Au șansa de a obține un internship sau un job, în domeniul de care sunt interesați.
- Le oferă experienta inedita de sta de vorbă, față în față, cu un posibil angajator.
- La workshopurile de anul acesta studenții pot să își demonstreze creativitatea și cunoștintele și să fie remarcați de către agențiile de PR și/sau Advertising prezente.
3 motive pentru care agențiile ar trebui să vina la PR&Ad Fair.
Prezența la PR&Ad Fair este benefică oricărei agenții, deoarece pot să își facă o bază de date pentru viitoare angajări, au ocazia să comunice direct cu studenții și să îi îndrume și, nu în ultimul rând, să se prezinte studenților astfel încât ei să îi rețină și să discute despre aceștia mai departe. Consider că dacă o agentie are puterea de a crea un moment inedit, pe care un student nu îl va uita, acesta va ajunge să munceasca în acea agenție și să ofere 120% din tot ce poate.
Cum a fost prima data în cadrul echipei de organizare? În 10 cuvinte!
Nopți în cana de cafea și experiente greu de uitat!
Ce-o să fie diferit în 2014? Așa, în 5 #hashtag-uri.
#locatietare
#cemaiagentii
#atateaoptiuni
#staupanaseara
#vinstudentplecintern