Şcoala de PR - ediţia a treia

Redacţia | 12 Noi 2013

18 noiembrie - 9 decembrie, la British Council

Dacă vrei să afli mai multe despre PR, n-ar fi rău să ajungi la a treia ediție a „Școlii de PR", un program pentru studenți și masteranzi lansat de Chelgate Public Affairs & Public Relations.

Programul este deschis tinerilor interesați să urmeze o carieră în comunicare și relații publice, oferindu-le ocazia să ia parte la ateliere practice în cadrul cărora specialiștii în comunicare le vor împărtăși din cunoștințele lor și îi vor ajuta să aplice practic cunoștințele teoretice acumulate.

Prin Școala de PR ne propunem să facem legătura între cunoștințele teoretice acumulate de studenți în facultate și informațiile practice aduse de specialiștii în relații publice. Uneori este o mare diferență între ce se așteaptă un student să facă dupa absolvirea facultății și ce va face de fapt. Ne propunem ca, împreună cu directori de comunicare din companii multinaționale, să aducem informații practice viitorilor specialiști în relații publice și ne bucurăm că inițiativa noastră se bucură de sprijinul unor profesioniști fapt pentru care organizăm acum cea de a treia ediție a Școlii de PR (Mirela Meiță, General Manager Chelgate)

Cine vine să susțină atelierele?
Printre lectorii sunt directori de comunicare din companii multinaționale și specialiști din agenție: Dana Dobrescu (Communication Manager Unilever South Central Europe), Laura Sgârcitu (Communication Manager Provident Financial Romania), Radu Acsinia (Social Media Specialist Samsung Electronics Romania), Anca Elena Amariei (Senior Media Relations & External Communications Coordinator at Cosmote), Diana Iosu (Media Relations & External Communications Manager), Mirela Meiță (General Manager Chelgate).

Cum ajungi la Școala de PR?
În doi pași:
1.Postează pe pagina ta de de Facebook răspunsul la întrebarea „Cum i-ai explica bunicii tale ce înseamnă PR-ul?” în maximum 600 de caractere, folosind la final hastag-ul #scoaladepr și tăguind pagina de Facebook sau website-ul Chelgate.

2. Ttrimite o descriere de maximum 2000 de caractere cu spații (aproximativ ½ pag A4) în care le spui organizatorilor de ce ar trebui să te aleagă pe tine pentru a lua parte la școală.
Descrierile trebuie trimise Claudiei Oprescu la adresa cd@chelgate.com până la data de 14 noiembrie 2013.

Vor fi selectate cele mai originale 23 de aplicații (text Facebook și descriere), iar participanții vor fi contactați telefonic și pe email în data de 15 noiembrie. Studenții și masteranzii care iau parte la toate cele 5 ateliere primesc diplome de participare, iar cei mai activi dintre ei vor avea ocazia să urmeze programe de internship.

***

Chelgate Public Affairs & Public Relations este sucursala firmei britanice de relaţii publice Chelgate Ltd UK, care are birouri în Bucureşti, Londra şi Bruxelles şi o reţea de asociaţi în toată lumea. Oferă un set de servicii complete de relaţii publice: de la relaţia cu mass-media, organizare de eveniment şi managementul reputaţiei, până la managementul situaţiilor de criză şi relaţii guvernamentale. Serviciile de relaţii publice oferite de Chelgate combină tehnici de relații publice tradiționale și relația cu mass media, cu o cunoaștere aprofundată a noilor medii de comunicare. 
Pin It email