Heineken şi Wieden & Kennedy te iau pe sus de la aeroport

Zoe | 16 Iul 2013

De pe aeroportul din Queens direct în Grecia, Islanda sau Mongolia.

Heineken continuă campania de marketing globală prin care îi încurajează pe cei care trăiesc clipa și vor să exploreze cât mai multe colțuri ale lumii.

După Dropped și lansarea TVC-ului Călătoria (The Voyage), s-au mutat pe aeroportul J.F.K și îi caută pe cei care sunt dispuși să își abandoneze planurile amănunțite și să se urce în avion spre o destinație aleasă de ei.

Tot ce trebuie să facă participanții este să se înscrie și să joace la Ruleta îmbarcărilor. Săptămâna trecută au convins un doctorand de la Universitatea din Connecticut să-și anuleze vacanța de șase săptămâni în Austria, în care plănuia să-și vadă bunicii, pentru a se urca în primul avion spre Cipru - cu hotelul rezervat și 2000 de dolari bani de cheltuială.

***
Campania Dropped e ideea celor de la Wieden & Kennedy Amsterdam, iar jucăria de pe J.F.K. a fost implementată de filiala din New York.
Pin It email