Se caută oameni de Impact

Iulia Barbu | 18 Iun 2013

Consumer insights, strategic planning, PR, branding, online marketing, trenduri în mobile marketing.

Un brief, 10 zile, 25 de participanți. Creativitate, networking, traininguri. Pe scurt, cam asta ar fi Impact Marketing School. De fapt, îți oferă mai mult decât atât. E o „experiență completă în marketing” și o oportunitate excelentă pentru a cunoaște oameni cu același pasiuni.

Impact Marketing School, ajunsă deja la a douăsprezecea ediție, e o școală de vară dedicată pasionaților de marketing, cu un nivel mediu și peste mediu de cunoștințe în domeniu. E organizată de unsprezece studenți cu inițiativă, membri ai organizației Voluntari pentru Idei și Proiecte.

Ce și unde se întâmplă?

Anul acesta va avea loc la între 13 și 22 iulie, în București, iar cazarea și masa vor fi asigurate. Participanții vor fi împărțiți în cinci echipe și vor lucra la rezolvarea unui brief dat de Sony Romania. La final, cea mai bună strategie va putea fi implementată în campaniile viitoare Sony.

Fiecare zi va fi o oportunitate de învățare. Vor fi traininguri, printre altele, despre consumer insights, strategic planning, PR, branding, online marketing, trenduri în mobile marketing, toate cu speakeri profesioniști din domeniu.

Selecția participanților se va face pe bază de formular, CV și, în final, interviu. Se caută oameni creativi, motivați și informați. Dacă ai între 18 și 26 de ani și ești pasionat de marketing, mai ai timp până pe 23 iunie. Intră pe site, descarcă formularul și aplică.
Pin It email