Evenimentul a adunat în sala Mircea Eliade a Bibliotecii Naţionale a României cunoscători şi curioşi în ale comunicării deopotrivă, care au împărţit impresii legate de ,,Brand Experience’’. Despre ce presupune o asemenea experienţă şi care sunt paşii pentru a o construi, s-a vorbit în cadrul primelor două zile dedicate conferinţelor şi studiilor de caz. În cea de-a treia zi a fost rost de muncă, la cele opt workshopuri organizate.
Programul primelor două zile a decurs cam aşa: pe 18 aprilie, participanţii au fost introduşi în lumea experienţei de brand, au aflat noţiuni de bază, insight-uri, tactici şi strategii în offline, iar pe 19 au trecut în online şi au analizat evoluţia conceptului de Brand Experience în România. S-au definit noţiunile, s-au cântărit avantajele şi dezavantajele şi au fost prezentate studii de caz tari de la noi pe ABSOLUT VODKA, Grolsch, PEGAS, Unilever Food Solutions.
Programul primelor două zile a decurs cam aşa: pe 18 aprilie, participanţii au fost introduşi în lumea experienţei de brand, au aflat noţiuni de bază, insight-uri, tactici şi strategii în offline, iar pe 19 au trecut în online şi au analizat evoluţia conceptului de Brand Experience în România. S-au definit noţiunile, s-au cântărit avantajele şi dezavantajele şi au fost prezentate studii de caz tari de la noi pe ABSOLUT VODKA, Grolsch, PEGAS, Unilever Food Solutions.
A treia zi avea workshopuri pe alese, susţinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, Pastel, Headvertising şi Interactions, pentru cei care doreau să lucreze la conceperea unor campanii de brand experience.
***
***
CNSC a fost susţinut de partenerii: Dacia, Coca-Cola Hellenic, Mondelez International, Danone, Grolsch, Bitdefender, Comunicare.ro, Tashi, Cumpăna, Nescafe, Tipro, Agromec Vişina, Carturesti, Galaxy Design.