Un Quest al imaginaţiei

Mezdrea | 19 Mai 2013

PRIME vrea rapiditate şi creativitate!

PRIME Quest e un fel de şcoală alternativă de o zi, organizată de PRIME România, care le arată studenţilor cum e viaţa într-o agenţie. Participanţii aleargă de dimineaţa până seara, de la o agenţie la alta, trec printr-o serie de probe şi descifrează ghicitori. Cel mai bun participant pleacă acasă cu un internship la una dintre agenţii.
 
Sub deviza ,,Te vrem rapid şi creativ’’, PRIME Quest nu îi caută pe cei mai experimentaţi sau pe cei mai silitori de pe băncile facultăţii, ci îi aşteaptă pe cei ingenioşi, cu reflexe cerebrale bune şi cu mult nerv. Competitivitatea este cuvântul de bază.
Dacă traseul pe care trebuie să îl parcurgă este imprevizibil şi nu le oferă foarte multe detalii, odată ce trec pragul agenţiilor, lucrurile devin mai conturate. Participanţilor li se  explică mecanica din spatele departamentelor agenţiilor şi, în funcţie de asta, primesc un brief. După ce îşi primesc doza de feedback pe ideile generate, unii dintre ei sunt eliminaţi, iar ceilalţi continuă să alerge.

La ediţia din 2013 şi-au deschis porțile NEXT Advertising, McCann Erickson şi Grey-G2 România. Startul cursei a fost dat de proba de asamblare a unui puzzle alcătuit dintr-o ghicitoare ce le indica traseul de urmat. Indiciul descoperit i-a condus pe toţi către departamentul de CSR al NEXT Advertising unde studenţii au avut de gândit o campanie de CSR plecând de la sloganul ,,Hate something, change something’’, prin care să propună soluţii pentru o problemă socială. A urmat McCann Erickson, unde au vorbit despre ce înseamnă promovarea în online. Aici au născocit campanii de promovare pentru diverse branduri, bineînţeles, tot pe online. La ultima agenţie din traseu, G2, în cursă au rămas numai şase participanţi. Echipa G2 le-a explicat conceptului de Shopper Marketing şi prezentarea strategiilor folosite pentru atragerea consumatorului. Au urmat brief-ul decisiv şi concluziile: cea mai rapidă şi creativă, pe numele ei Marina Bălan, a fost premiată cu un internship la G2.

***
Evenimentul s-a bucurat de sprijinul Jerry’s Pizza, Snack Attack, Red Bull şi Tipro. 
Pin It email