„FUN" în funerar

Mezdrea | 31 Mai 2013

Agenția I&S BBDO din Tokyo aduce culoare într-o lume alb-negru.

Să faci dintr-un eveniment sumbru o sărbătoare, mai exact din moarte o celebrare a vieții, nu e ușor pentru că tradițiile cer de obicei un decor alb-negru.
Pusă în fața unei astfel de provocări, agenția de publicitate I&S BBDO din Tokyo a lansat „Life is Endless", o execuție neconvențională creată din flori presate așezate în forma unui schelet uman in mărime naturală, pe care mai apoi l-au fotografiat și l-au trimis la print. 
 
Campania a fost premiată cu Silver la Clio Awards, Epica Awards şi Merit Award la One Show Design. 
 
Ideea se mulează perfect pe dorința clientului, casa de funeralii Nishinihon Tenrei, de a schimba percepția publicului asupra serviciilor pe care le furnizează. Pentru că publicul tradiționalist este puternic marcat de cutremure și tsunami, obiectivul campaniei este de a aduce un frumos omagiu vieții. Și noi credem că și-au atins obiectivul.

***

Credits:

Agenția: I&S BBDO / Tokyo 
Client: Nishinihon Tenrei 
Art Director: Naomi Hou
Creative Director: Mari Nishimura 
Designer: Naomi Hou
Copywriter: Mari Nishimura
Pin It email