Viața în industria farmaceutică e grea. Și-s ceva bani la mijloc, nu glumă. Plus o groază de reguli, reglementări, limitări, aia nu, aia mai puțin, ailaltă e bună, dar nu e clară și tot așa. Ceea ce nu-i face rău deloc procesului de creație, că te chinui ceva dacă vrei să scoți o chestie care să și vândă.
E competitivitate mare când vine vorba de pharma. Mai ales pentru echipele de vânzări, care chiar merg și pitch-uiesc la doctori, în spitale, în farmacii, în clinici, laboratoare... Da, probabil nu e chiar ca în Love and other drugs sau... cine știe(?), da' ideea cam asta e. Și atunci nu se mai miră nimeni că o companie ca Allergan a pus pe ecrane la conferința anuală a reprezentanților de vânzări una bucată filmuleț cu un meci de box. Cifre, statistici, rezultate, planuri de viitor și box. Adică pe competitivitate - violent, dar nobil, strategic.
Earl Productions s-a ocupat de chestia asta, că doar 99% din timp fac din astea - filmulețe pentru corporații, iar omul cu ideea creativă a fost Riccardo Sai, care regizat la viața lui pentru BBC 2, Agent Provocateur, Nike, Uniunea Europeană, Unilever și a lucrat cu Vivienne Westwood, John Rankin, Dita von Teese. Asta ca să facem nițel name dropping.