Săptămânile trecute s-a tot sharuit pe net una bucată poză puțin întunecată cu noul Fiat 500 Abarth Cabrio. Nimic prea prea, până când dădeai zoom sau îți pica sub ochi o variantă la o rezoluție decentă. Și-atunci te prindeai că de fapt e o fotografie cu femei cu trupuri foarte flexibile și mușchi frumoși.
A-nceput simplu: Dean Oram, Art Director la The Richards Group, le-a prezentat ideea celor de la Fiat, aceștia a fost de acord și-apoi s-au precipitat lucrurile - cine fotografiază, cine pictează, unde găsesc femeile? Au căutat, intevievat, testat, repetat și până la urmă s-au strâns pentru 5 zile în San Francisco, formând o echipă de aproape 40 de oameni.
Adică: 16 contorsioniste, RJ Muna - un fotograf cu sute de premii la activ, zeci de mii de fotografii făcute și o pasiune pentru cappucino, Craig Tracy - artistul care deține prima galerie de arta din lume dedicată exclusiv bodypainting-ului, echipa de producție, clientul, agenția.
Așa a ieșit un ad de care toată lumea e mândră și la care s-ar putea să fie nevoie să te uiți de 3-4 ori, dar apoi o să-ți scape un "Oh, dear!", iar cele 16 fete au fost de-a dreptul încântate.