Dacă îți place să tot ordonezi și reordonezi cuvinte, iar ceea ce rezultă sună entertaining și pentru ceilalți, poți să fii pus sub urmărire de către cei de la Mother London.
Una dintre ultimele lor provocări pentru cei cu gândire creativă este programul 10 x 10 x Mother, ce se derulează pe pe parcursul a 10 săptămâni și lansează bref-uri pe teme din zone conexe advertisingului. Oricine are peste 16 ani și pedalează în jurul zonei, fie că e filmmaker, fotograf, designer, scriitor sau orice dă senzația de ingeniozitate, are atât șansa de a-și exprima viziunea, cât și de a-și completa portofoliul. Și cei mai cei vor răsplătiți de Mother: un internship plătit de șase săptămâni pentru marele câștigător și câte 500£ pentru fiecare brief în parte.
Prima temă e pentru Twitter - îți faci un cont și-l crești astfel încât să fie cel mai tare între ciripituri. Nu-i ușor: conceptul trebuie ales și construit cu grijă înainte, pentru ca ceea ce rezultă să fie o personalitate Twitter entertaining și să adune cât mai mulți followeri.
Misiunea 1: să fie entertaining. Adică foarte bine scris.
Misiunea 2: să aibă în spate un concept. Tare.
Misiunea 3: să adune cât mai mulți followeri în 10 săptămâni. Fără bani.
Deciziile în privința câștigătorului primului brief vor fi luate de trei creativi de la Mother - David Colman, Nick Hallbery & Caroline Pay.
Tips & tricks și mai multe detalii aici.
Și... s-au mai lansat încă 2 brief-uri: crearea unui material video cu mare libertate de decizie tematică și înscrierea unei idei pe Kickstarter. Atenție, totul se petrece în ritm alert, iar cursa se încheie pe 1 iulie 2013!
***
Mother London sunt cei care au inițiat proiectul Tech City Map și fac parte din grupul Mother, ce mai are sucursale în New York Și Buenos Aires. Ei l-au creat pe Pablo - câine cărăuș de droguri, i-au zis lui Snoop Lion (pe-atunci Dogg) - Huggy Bear și au creat niște sacoșe de "nescos" pe stradă doar așa, pentru selfpromo.